czwartek, 26 czerwca 2014

Dwie nowe stylóweczki podczas nagrań w TV.DISCO


Dzisiaj prezentuję dwie stylizacje, które najciekawiej prezentowały się podczas moich nagrań w ubiegłym tygodniu. Wyprzedaże właśnie się rozpoczynają i na mojej liście must have są oczywiście rzeczy, które prezentuję w dzisiejszym poście. Skąd ogrodniczki, malinowy sweterek, obcisłe szorty i mega naszyjniki? Już piszę :)

















Ogrodniczki_River Island
Bluzka_Zara
Szorty_New Look
Naszyjniki_Zara
Buty_Prima Moda



14 komentarzy:

  1. jak mnie tu dawno nie było:) wyglądasz rewelacyjnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, pomysłowe stylizacje ;)
    zapraszam do mnie http://designs-fashion-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super!!!

    pozdrawiam i zapraszam na serię wpisów "Z Podróży"
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie propozycje świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kreacje. Podobają mi się zestawy w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kreacje. Podoba mi się taki styl. Idealnie ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, można się nimi inspirować i tworzyć swoje własne podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kreacje, nie są nudne. Każda ma coś wyjątkowego w sobie. Super

    OdpowiedzUsuń
  9. Styliacje idealne nie tylko na wyjątkowe okazje ale i na co dzień. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalne stylizacje. Każda ma w sobie wyjątkowy detal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze żeby samemu dobrze się czuć w jakiejś stylizacji. Te są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylówki. Mnie też zaskoczyły

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!