piątek, 24 października 2014

Jeans idzie w parze ze skórą // skórzany plecak jako alternatywa dla torebki


Dzisiaj połączenie skóry i jeansu - dla mnie jest to najlepszy modowy duet. Motywem przewodnim stylizacji jest plecak, jako idealna alternatywa dla torebki.




Praca w telewizji to nieustanne przemieszczanie się ze stosem ubrań, butów i kosmetyków. Jedziemy na zdjęcia, wysiadamy z samochodu, idziemy w stronę miejsca docelowego - a ja dźwigam wypchaną do granic możliwości torbę. Uszy torby się urywają - i całe szczęście, bo inaczej urwałaby mi się chyba ręka :) Dla mnie idealną alternatywą jest zatem plecak. 

Jakiś czas temu znalazłam przepiękny w C&A. Z ekoskóry, pikowany - w tej stylizacji połączyłam go z jeansową koszulą i skórzanymi spodniami z wysokim stanem. Stylizacja została zrobiona kilka dni temu, kiedy było zdecydowanie cieplej. Teraz dorzucam pikowaną czarną kurtkę, czółenka zamieniam na botki, a na nogę naciągam kryjącą rajstopę. 










Mam na sobie:

Plecak_C&A
Koszula_Mohito
Szorty_H&M
Okulary_D&G


35 komentarzy:

  1. Koszula i plecak genialne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Przegenialne spodenki!

    Będę obserwować :)
    zapraszam do mnie - black-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula i plecak mega :)
    Jakie dłuuuuuuugie nogi :)
    Dodaję do listy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest jednak bardziej wygodna, chociaż plecak bardziej praktyczny. W każdym razie - na co dzień? Torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślisz, że pasuje do tej stylizacji czapka z daszkiem? Wtedy miałabym bardziej sportowy wygląd, czyli coś, co kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes piekna i b seksowna, masz boskie nogi.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak to ja rozumiem. Pięknie wygląda figura w połączeniu z jeansem.

    OdpowiedzUsuń
  8. plecak i obcasy? Ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja mega... Jeans i skóra - nigdy bym nie pomyślała, że może tak dobrze wyglądać! Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja.Mega koszula lubię dżinsowe koszule.wszystko fajnie skomponowane;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeans jest ponadczasowy, pasuje niemal do wszystkiego :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Plecak na pewno jest bardzo wygodny, a przy tym ślicznie się w nim wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam plecaki. Są idealne latem

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kocham plecaki. Są bardzo modne i wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się twoja koszula. Śliczna i ponadczasowa

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takim plecaczkiem jak ty masz bardzo wygodnie się podróżuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Plecak na pewno się nam przyda na jesień, ale nie tylko. Bardzo wygodnie się z nim jeździ rowerem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień to także piękny czas i warto tworzyć stylowe kreacje także teraz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeans zawsze można łączyć z wieloma dodatkami i powstanie piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Plecaki często są wygodniejsze niż torba. Ja je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham jeans, ale właśnie takie plecaki będą doskonałe jako dodatek do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebieski jest cudowny. Dodaje uroku szczególnie brunetkom.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna koszula, podoba mi się ten niebieski kolor. Można założyć koszulę na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niebieski w każdym odcieniu bardzo mi się podoba, świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Plecaczek może całkowicie zastąpić torebkę i na pewno na lato będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ma to jak właśnie takie połączenie czerni i jeansu. Super

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny plecak, idealny na miasto i na studia! :) Pojemność i mnogość kieszonek przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeans i skóra to idealne połączenie. Świetnie wszystko do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Skórzany plecaczek na pewno będzie wygodny, a przy tym to dodatek do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Skórzany plecak musi być idealny i ten na pewno jest bardzo wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Plecaki ze skóry są idealne jako dodatek do kreacji.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!